.

Hoolduste hinnakiri


Kehtivaid teenuse hindu näed broneeringusüsteemist või küsi näha hinnakirja kabinetis kohapeal. Broneeringusüsteemi sisenemine ei eelda, et teed koheselt ka broneeringu.
Kui hinnakiri on mitmes kohas, siis selle haldamine on keeruline ja võivad tekkida vead. Pigem hoian ära segaduse.
Õnnestunud broneeringu kinnituseks saad alati enda e-posti aadressile kinnituskirja.
Kui sa kirja ei saanud, siis aja broneerimine ebaõnnestus (võimalik, et viimane samm broneeringu ülevaatamise lehel jäi tegemata). Palun broneeri sellisel juhul aeg uuesti.

Kuidas sünnivad hinnad?
Hinnakujunduse aluseks on tooted, millega hooldust läbi viiakse. Mida intensiivsem ja eksklusiivsem on aparaat/ toode, seda kallim on lõpphind. Ära ei tohi unustada, et hinna sisse on arvestatud ka kodulehe kuutasu, broneeringusüsteemi kuutasu ja SMS teavitused, kabineti renditasu, kommunaalkulud, hoolduse ajal kasutatavad kulumaterjalid, rätikute pesu, riigimaksud, kaardimakse terminali rent, pankade teenustasud, kosmeetiku töötasu, koolitustasud jne. Seda nimekirja võiks pikalt jätkata. Selle pika selgituse võib kokku võtta lausega: ei ole võimalik pakkuda kvaliteetset teenust odava hinnaga, kui maksta ausalt makse ja teha tööd esmaklassiliste toodete ja vahenditega.